Monday, November 16, 2009

Party in Club Tiara


Deci sambata am fost la deschiderea clubului "Tiara".
Impresii:
- imi place foarte mult combinatia de alb, negru, argintiu.
- mi-au placut modele de pe pereti, precum si materialul care acoperea majoritatea acestora.
- muzica se auzea super, jocurile de lumini si blitul picau asa bine pe lumea prezenta. Mi s-au parut interesante lustrele.
- mai tarziu am descoperit o lumina verde incorporata in "podiumul" unde se aflau canapelele: super tare!
- barul arata foarte elegant, toata noaptea am urmarit cum isi schimba culoarea.
Ce mai, nota 10 pentru modul in care este aranjat clubul, mi-a placut foarte mult!
Distractia a fost la ea acasa, lumea dansa si tipa, melodiile curgeau si nu iti mai venea sa stai jos, pentru o pauza de berica.

Daca inca nu ati ajuns, cea mai buna ocazie sa o faceti, zic eu, este pe 28 noiembrie cand invitat special e nimeni altul decat GEO DaSilva impreuna cu DJ Flipper. Se anunta a fi un party pe cinste, asa ca nu o sa lipsesc pentru nimic in lume. Plus ca invitatii de mare valaore se anunta pe banda. Va tin la curent!

Geo DaSilva - I'll do you like a truck

No comments:

Post a Comment