Wednesday, November 18, 2009

The power of paint


Azi la ora de engleza am citit un text despre ce inseamna tatuajele pentru oameni. Dupa, Alexandra imi povestea despre o fata care si-a facut un tatuaj la celebrul salon "Miami Ink". Nimic nemaivazut/nemaiauzit, numai ca fatuca si-a tatuat pe antebrat un tap inconjurat de niste semne ce il reprezentau pe Satana. Foarte mandra de tatuajul ei, se bucura ca ai ei prieteni or sa fie invidiosi pe tatuajul ei. Ok... Stau si ma gandesc oare ce era in mintea celor din salon, plus ca ii indemna sa incerce si ei, pentru ca e foarte tare. Se mai intampla sa dai si peste asemenea fenomene, dar munca e munca.
Urmaream si eu emisiunea si am ramas uimit ce opere de arta pot iesi din mainile acelor oameni, mai ales portretele facute de Kat Von D. Veneau la salon oameni cu diferite povesti de viata, pentru care acel tatuaj insemna ceva, insa veneau si tot felul de ciudati. Nu stiu, mi se pare absurd sa iti tatuezi calul pentru ca ai tinut foarte mult la el, sau sa iti tatuezi un sandwich pentru ca ai gasit in el imaginea Fecioarei Maria. As spune eu ca iti poti manifesta recunostinta fata de Dumnezeu si in alt mod.

Dintre toate tatuajele cel mai mult mi-au placut cele cu flori de cires, koi fish, cele cu scris pe incheietura mainii, portretele facute de Kat (pentru ca erau portrete ale fiintelor dragi celor care se tatuau si pentru ca fata reusea sa tatueze atat de bine incat pareau poze lipite pe corp) si un tatuaj facut tot de ea unei prietene careia i-a tatuat dulciuri(bomboane, acadele, o bucata de tort) pe coaste. Stupida ideea dar culorile tatuajului erau atat de vii incat dulciurile pareau reale.

Ma gandesc uneori ca as vrea si eu un tatuaj, dar poate ca dupa cativa ani o sa imi para rau ca l-am facut si ca sa il scoti e chinul de pe lume. Imi place sa vad unii oameni tatuati, parca ii infrumuseteaza, insa altii par de-a dreptul hidosi plini de tatuaje.

Nu stiu, poate ca ceva in viata ma va determina sa ma tatuez, dar stiu sigur ca o sa fie o actiune gandita, sa nu imi tatuez ceva fara sens si sa regret mai tarziu. In lumea noastra se gasesc multi oameni care sa ii condamne pe cei tatuati. Cred ca e treaba lor, e rezultatul deciziilor lor, desi ce-i prea mult strica.
Asa ca... v-a trecut vreodata prin cap ideea de a va tatua? Ati face-o? De ce?

1 comment:

  1. buna...m-am gandit si eu sa ma tatuez...si mie imi place foarte mult de kate van d..si ti-am gasit comentul pentru ca vreau sa imi fac o ramura cu flori de cires..exact ca in reclama lor..imi place enorm de mult..dar nu gasesc nico o poza care sa semene ca ramura aceea din reclama...

    ReplyDelete