Wednesday, July 28, 2010

Happy Birthday "Green Boy's World"


A trecut un an de cand mi-am facut acest blog si am inceput sa scriu pe el. Totul a inceput de la faptul ca am vrut sa impart cu altii gandurile si gusturile mele, nu asteptam sa fie vreun mare succes... Dar uite ca a fost exact invers si am avut parte de cateva surprize.
Uite ce s-a intamplat intr-un an cu "Green Boy's World":
- peste 100 000 de vizualizari
- o medie de 15 000 vizualizari/ luna, in ultimele 4 luni
- o medie de 500 vizitatori unici/zi
- 470 de articole postate
- 225 de comentarii
- cel mai vizionat articol: 5300 vizualizari

Rezultate "RoBlogFest 2010":
Personal & Infotainment - Blog sub 18 ani: locul 5 (45 voturi) din 76 de bloguri inscrise;
Personal & Infotainment - Blog de muzica: locul 7 (40 voturi) din 30 de bloguri inscrise
Personal & Infotainment - Cel mai popular blog: locul 16 (23 voturi - necalificat in etapa #2) din 485 de bloguri inscrise;

Acum dupa ce m-am laudat, multumesc celor care mi-au citit, imi citesc si imi vor citi blogul in continuare si sper sa postez cat mai multe articole.

Nu uitati ca ma puteti gasi si pe:
twitter: http://twitter.com/greenboydragosh
facebook: http://www.facebook.com/greenboydragosh


Va las cu o melodie pe care o tot ascult de cateva zile:)

2 comments:

  1. La Multi Ani, Greeny! Te respect pentru munca ta si te felicit pentru performante. Sunt mandru de tine!

    ReplyDelete