Friday, October 2, 2009

Song Of the WEEK 5


Saptamana aceasta imi e greu sa aleg o melodie pentru ca am tot ascultat obsesiv "Noi in anul 2000" a lui Guess Who si "3" de la Britney Spears. Dar chiar inainte sa scriu articolul am reascultat o melodie care imi place foarte mult: "Mattafix - Things have changed" Iar dupa a urmat inca o piesa cantata de aceeasi formatie, numita "Angel". Asadar de data asta o sa fac o exceptie si o sa pun doua melodii.
Cat despre Mattafix, este o formatie alcatuita din doi baieti din Marea Britanie, pe care cred ca ii stiti din melodia "Big city life". Cele doua melodii de azi fac parte de pe albumul "Rythmn & Hymns" lansat in 2007. Va las pe voi sa decideti care este mai frumoasa, pentru ca mie imi plac la fel de mult.

Mattafix - Things have changed


Mattafix - Angel On my shoulder

No comments:

Post a Comment