Sunday, January 24, 2010

NRJ Music Awards 2010: winners, photos, videos


Ieri, 23 Ianuarei 2010 s-au tinut premiile "NRJ Music Awards 2010" la Cannes.

Iata castigatorii:
Artistul international al anului: Robbie Williams
Artistul francez al anului: Christophe Willem
Melodia internationala a anului: "I Ggotta Feeling" - The Black Eyed Peas
Grupul international al anului: Tokio Hotel
Grupul francez al anului: Mozart l’Opéra Rock
Artista franceza a anului: Sofia Essaïdi
Revelatia internationala a anului: Lady Gaga
Artista internationala a anului: Rihanna
Revelatia franceza a anului: Florent Mothe
Albumul Francez al anului: "Caféine" – Christophe Willem
Albumul international al anului: "One Love" - David Guetta
Cantecul francez al anului: "L’Assasymphonie” – Florent Mothe (Mozart l’Opéra Rock)
NRJ Award of Honor: Robbie Williams & Beyonce

Mai jos aveti cateva poze si video:









Rihanna - Russian Roulette


David Guetta & Kelly Rowland - When Love Takes Over & Sexy Chick


Black Eyed Peas - Meet Me Halfway

2 comments:

  1. deci...aici kelly rowland aici a cantat bine insa la Miss universe a urlat din tot rarunchii si nu mi-a placut deloc...

    mi-au placut cei de la Black Eyeda.
    si nu mai pot sa scriu ca il ametesc pe mili ca sta cu capul pe mana mea si il misc si deja ma miauna sa nu ma mai misc:">.

    ReplyDelete
  2. da am observat si eu ca a cam tipat kelly:-ss...mie mi-a placut cum arata Kesha...nu mai era asa rebela..era un pic mai glamorous:>

    ReplyDelete