Saturday, December 17, 2011

Cesaria Evora is dead

The famous singer Cesaria Evora died at 70 years old, from cardiorespiratory insufficiency and hypertension. She is best known for her songs "Sodade" and "Besame mucho". Her career ended this fall, after 22 years of singing in so many countries.
I have no strength, no energy . I want you to tell my fans: I'm sorry, but now I must rest.

Faimoasa cantareata Cesaria Evora a murit.
 Avea 70 de ani si suferea de insuficienta cardiorespiratorie si hipertensiune. Artista este cunoscuta pentru melodii ca "Sodade" si "Besame mucho". Si-a incheiat cariera in aceasta toamna, dupa 22 de ani in care a incantat milioane de oameni.
Nu am forţă, nu am energie. Vreau să le spun fanilor mei: iertaţi-mă, dar acum trebuie să mă odihnesc.




photo

No comments:

Post a Comment