Wednesday, August 5, 2009

Dj Andi ft. Stella & Kristina DeBarge

Alte doua melodii mai vechi pe care le-am descoperit ieri si azi si care mi-au placut foarte mult.
Prima este Dj Andi featuring Stella - Freedom, care a fost lansata la Romanian Music Awards. Eu azi am auzit-o pentru prima data la Kiss Fm si o am pe repeat. Chiar ieri ma intreba cineva daca stiu o melodie in care o fata zice ceva de freedom si habar nu aveam. Tot ce pot sa spun e ca melodia trebuie sa fie hit. E foarte tare.

Dj Andi ft. Stella - Freedom


A doua melodie se numeste "Goodbye" si este cantata de Kristina DeBarge, care habar nu am cine e, insa piesa imi place foarte mult. La fel de mult seamana si piesa cu "Chillin" a lui Wale feat. Lady Gaga. Oricum vad ca piesa are succes pentru ca in numai 4 luni a adunat 3,1 milioane de vizionari pe youtube. Mai jos va las ambele melodii sa faceti diferenta.

Kristina DeBarge - Goodbye

Kristinia DeBarge - Goodbye (Official Music video) 2009
Vezi mai multe video din Muzica

Wale ft. Lady Gaga - Chillin

Lady Gaga-Chillin
Vezi mai multe video din Muzica

No comments:

Post a Comment