Saturday, September 12, 2009

Cassandra Steen & Adel Tawil - Stadt


Ascultand radiourile germane, am tot auzit o melodie care se difuza la greu (pe Langa "She wolf" a Shakirei si "Manos al aire" a lui Nelly Furtado). Cu toate ca era in limba germana si nu intelegeam nimic din ea, ritmul mi-a placut foarte mult. Asa ca am cautat-o in topurile germane, unde am gasit-o pe locul 2.
Cassandra Steen s-a nascut pe 9 Februarie 1980 si face parte din trupa germana "Glashaus".
Adel Tawil este tot un cantaret german care face parte din trupa "Ich + Ich".
Iata si videoclipul cu versurile traduse in limba engleza:

Cassandra Steen & Adel Tawil - Stadt

2 comments:

  1. Cunosc melodia!E supperbaaaaaa!!!!!!!!!!!Doamne o ador!M-am indragostit de melodia asta de cxand am auzit-o pentru prima oara in Germania la posturile de radio dupa care la televizor(pentru ca incepusem sa "vanez" pe Viva sau pe alte posturi de muzica germane "Stadt" a Cassandrei Steen si Adel Tawil.Esti primul om pe care il cunosc,chiar daca pe net,caruia ii place melodia fara sa i-o pun eu sa o asculte.Sincere felicitari din partea mea ca iti place melodia aceasta.Inca nu pot sa cred ca mai exista in Romania o persoana caruia ii place Cassandra Steen si Adet Tawil -"Stadt" sau cel putin o persoana care a mai auzit melodia asta fara sa i-o pun eu.Pe deasupra care s-am mai si stresat sa o traduca in limba engleza.Eu n-am gasit-o pe youtub in limba engleza,doar in germana.Atat de mult mi-a placut incat i-am invatat versurile in limba germana pe de rost.Dragosh?vreau sa te intreb unde mai exact ai auzit melodia asta?Ai fost in Germania cand ai auzit-o sau prinzi posturile de radio si tv germane in Romania?

    ReplyDelete
  2. Da am azut melodia la posturile de radio din Germania, cand am trecut pe acolo in luna Septembrie. Intr-adevar e superba melodia. Ma bucur ca si tie iti place!

    ReplyDelete