Thursday, September 17, 2009

Desenele copilariei


Cred ca toti stiti desenele pe care le urmaream cand eram mici: "Marcelino pan y vino", "Sailor Moon" sau "Pokemon".

Eu, de exemplu, stiu ca nu ma mai duceam dimineata la gradinita pentru a vedea "Sailor Moon". Apoi au aparut, cel putin pentru mine, "Copii de la 402", "Zambetul lui Sharon" si "Franklin", desenele mele preferate.

De "Tom si Jerry" nu mai vorbesc, sunt arhicunoscute desenele astea, cred ca toata lumea le-a vazut. Tot de pe Cartoon Network mai sunt "Gemenii Cramp", "Scooby Doo" - o serie foarte cunoscuta, cu catelul ala fricos, care nu mi-a placut niciodata, "Ed, Ed si Eddy" - cei trei prieteni care intrau mereu in bucluc.

Pe Minimax mai erau "Povestiri din cripta", mereu mi se facea frica la ele dar tot ma uitam, sau "Familia traznita" cu baiatul care avea o naveta spatiala gonflabila cu care zbura spre planete necunoscute. Pe Jetix, ex Fox Kids, ma uitam mereu la"Piratul Jack cel Teribil" si la "Viata cu Louie", baiatul acela grasan si aventurile lui.

Si acum ma mai uit din cand in cand la unele desene, chiar daca le-am vazut de N ori. Imi e dor de desenele care se difuzau de mult si care au disparut odata cu trecerea timpului. "Songoku" si "Sailor Moon" as vrea sa le mai revad.

Probabil sunt multe alte seriale de animatie pe care am uitat sa le enumar, dar care mi-au marcat copilaria.

TU ce desene urmareai si care iti placeau cel mai mult?

10 comments:

  1. doamne cate zile pierdeam uitandu=ma la marcelino sau la tom and jerry...o parte a vietii noastre foarte frumoasa dar care din pacate nu se mai intoarce niciodata

    ReplyDelete
  2. eu pot sa spun ca inca ma mai uit la unele..

    ReplyDelete
  3. Heeey :)
    Vad ca ai scris despre `Povestiri din Cripta` :x vaaaai adoram desenul ala and still adore it!8->
    Imi era si mie putin frica..na..eram clasa a 2a dar il adoram!! De cand l`am vazut mi`am dat seama ca pasiunea mea sunt filmele horror 8->

    ReplyDelete
  4. din ce mai imi aduc aminte de cand eram mic, am inceput cu Pokemon, Tom&Jerry si Scooby Doo.

    Pe urma am descoperit mai mult, cum ar fi "Viata cu Louie" , "copii de la 402" "Inspectorul Gaget", sunt foarte multe, doar acestea mi-au venit in minte.

    Acum sunt niste panarame. Jetix sa schimbat in Disney Chanel si vezi numai niste strambe urate cu gura mare. Au aparut foarte multe porcari si pe Cartoon Network...

    ReplyDelete
  5. yup... numai tampenii st acum...moam si e nebunia aia cu bakugan...cunosc un copilas de vreo 5 ani care are zeci de jucarii din ale... alte vremuri erau acum vreo 8-9 ani:X

    ReplyDelete
  6. waw...o perioada niki nu mam my gandit l aceste desene!...am auzit k exista un program la tv cre se num foxkidsplay sau jetix play sau cm aja cv...cica sunt toate desenele astea frumoase q ,,printesa tenko'' cu motanul ala grasut ji mov cre mereu intra in bucluc....off...doamne, ce vremuri!..daka gaseste cineva un site w desenele astea my vechi..plz datimi ji mie un buzz p mess(dana_love_sweet)

    ReplyDelete
  7. dmne:X
    ce imi plk desenele aleaa8->
    akm am inkepuut sa ma uit la ele pe youtube.;))
    mai ales la Viata cu Louie, Copii de la 402, etc.
    erauu..geniiialee:X
    shi inka mai suunt:>

    ReplyDelete
  8. da, asa e.... erau bestialee:X:X dar pe youtube le gasesti in eng, nu k nu as sti eng, dar erau mult mai frumoase in romana....asa kum erau inaintee:X:Xpoate gaseste cneva un site ... sa ma anuntzati si pe mne: the_island_dreams

    ReplyDelete
  9. :"> eu inca ma mai uit la desene :X
    tom and jerry,edd ,ed and edy :X
    =)))
    sicera sa fiu imi plc sa ma uit sera p la 1 la copii de la 402 :-s...am obs ca nu se mai difuzeaza
    :X
    orkum vom ramane mereu copii chiar dak ne uitam sau nu la desene:X

    ReplyDelete
  10. Mi-ai adus aminte de 'Povestiri din Cripta' xD
    Dar de 'Viata cu Louie' n-ai zis nimic ^^,

    ReplyDelete