Wednesday, January 27, 2010

Au venit cartile


Acum vreo doua saptamani citeam ca in Februarie se va lansa un nou film bazat pe cartea lui Nicholas Sparks, "Dear John". Asa ca am intrat pe site-ul Rao si am bifat 3 carti scrice de Nicholas Sparks: "The Notebook", "Dear John" si "The Wedding", fara vreo intentia sa le comand. Nu stiu ce am facut si pana la urma mi-a aparut mesajul "Comanda trimisa cu succes". Si uite asa m-am ales cu 3 carti pe care le vroiam, dar nu erau o prioritate in acest moment. Asa ca acum ca vine vacanta si inca mai trebuie sa stau in casa, am ce face. Pacat ca nu am gasit si "The Last Song", carte care o sa fie ecranizata... O sa scriu despre ele dupa ce le citesc!

'Dear John' Trailer



'The Last Song' Trailer

6 comments:

  1. Din cate inteleg ai primit 3 carti pe degeaba... sau n-am inteles bine. Oricum daca reusesti sa comanzi pe net carti pe moka let me know. ;)

    ReplyDelete
  2. aaa nu:))..as fi vrut eu sa fie pe gratis..au costat 68 d lei:-s...faza e ca eu am crezut k mai trebuie sa fie inca un pas pana la finalizarea comenzii si am dat Next; am crezut ca imi calculeaza si taxe postale. Dar cand am dat Next am trimis comanda. Deja am citit 120 de pagini din Dear John, e interesanta...mai tarziu o sa scriu despre fiica tacerii

    ReplyDelete
  3. se poate gasi undeva si in lb engleza? as vrea sa comand, dar ma intereseaza numai in lb engleza

    ReplyDelete
  4. Pana la urma ai gasit The last song?Mie mi-a placut mult,dar nu se compara cu Draga John care e cea mai buna carte a lui Nicholas Sparks(in viziunea mea,desigur).

    ReplyDelete