Sunday, March 14, 2010

Noi inceputuri !!!


Mai sunt 3 zile pana fac 18 ani !!! Cum o sa fie viata dupa ce o sa fiu major? Probabil ca la fel, probabil ca va trebui sa ma port ca un adult, sa imi asum anumite responsabilitati, dar in sufletul meu tot un copil o sa raman. Tot acelasi tip timid, pus pe glume, amuzant, care apreciaza adevarata prietenie, acelasi tip care pune familia pe primul loc, care acorda mare atentie sentimentelor, care poate fi uneori usor influentabil.
Acum vroiam sa va spun despre un vis pe care il am cam de pe la 7 ani. De atunci mi-am dorit sa cant la chitara. Si iata ca dupa atatia ani, ieri am fost la prima ora. Profesorul e super de treaba, are pana in 30 de ani, si mi-a explicat lucrurile foarte bine. Mi-a spus ca toata lumea crede ca a canta la chitara e floare la ureche, dar de fapt este destul de dificil. Sper sa pot sa tin pasul si sa invat cat mai repede. Oricum, nimic nu se face pocnind din degete, asa ca nu ma astept sa devin expert peste noapte. Stiu ca trebuie multa munca si perseverenta.
As vrea ca peste ceva timp, cand o sa citesc ce am scris aici, sa spun "Uite ca se poate, chiar ma reusit sa invat sa cant la chitara !!!". Deci, BAFTA MIE !!!


2 comments:

  1. Din pacate o sa faci 18 ani si o sa realizezi ca nimic nu s-a intamplat... nu ai devenit mai matur, nu esti cu nimic mai special, mai destept, mai frumos... mai nimic. (treaba cu maturitatea eu zic ca incepi sa o ai de la 21 in colo... la alti nici atunci)
    Cat despre partea cu chitara iti zic BRAVO!. Si eu am vrut sa invat sa cant la un instrument muzical(oricare) dar nu am avut niciodata timp (si mai ales bani :D ). Sper sa reusesti. Bafta!

    ReplyDelete