Sunday, December 13, 2009

Don't make promises you can't keep.


Aseara am vazut pentru a 4-a oara, cred, filmul "Singur acasa: Pierdut in New York" si nu credeam ca o sa pot invata ceva dintr-un film de comedie. Ei bine, la un moment dat, a fost o faza in film cand Kevin isi ia la revedere de la o doamna si ii spune ca nu o sa o uite niciodata, iar aceasta ii spune "Don't make promises you can't keep". Azi am realizat ca aceste cuvinte sunt adevarate si ca nu ar trebui niciodata sa promitem ceva ce nu putem face, pentru ca ceilalti pot sa fie afectati de schimbarea gandirii noastre. Asa ca de acum incolo o sa incerc sa ma gandesc de doua ori inainte sa promit ceva, si sa analizez lucrurile.



P.S: ma intrebau unele persoane cun pot comenta pe blog. Daca nu aveti blog sau cont pe Google, puteti selecta anonim si comentati.

2 comments:

  1. mda...foarte adevarat si eu am vazut filmul pentru a 3 oara si cu toate astea am ras de eram pe jos si orikum acea parte din film este foarte frumoasa

    sper sa tina cont multa lume de acea fraza-"Don't make promises you can't keep"

    ReplyDelete
  2. asa e...pentru ca n ue bine sa te obosesti pentru nimic...

    ReplyDelete