Wednesday, December 2, 2009

Magic System


Azi am remarcat cateva melodii din playlist-ul meu carora nu le'am dat prea mare atentie pana acum. Este vorba de melodiile celor de la Magic System.
Magic System este o formatie din Abidjan, Coasta de Fildes (Côte d'Ivoire) care a luat nastere in anul 1997. Formata din Asalfo, Goudé, Tino si Manadja, au lansat primul lor album "Papitou" in anul 1997, de pe care au lansat "Momo". Au urmat albumele "Premier Gaou" in 2000, "Poisson d'avril" in 2001, "Un Gaou a Paris" in 2003, "Petit pompier" si " Cessa kié la vérité" in 2005, "Ki Dit Mié" in 2007 si "Zouglu Dance" in 2008.
Am hotarat sa scriu despre ei pentru ca melodiile pe care le-am ascultat sunt foarte energice si te fac imediat sa dansezi. Nu stiu toate piesele lor dar cel mai mult imi plac "C'Cho ça brûle ", "Premier Gaou", "Petit Pompier", "Un Gaou a Oran", "Zouglou Dance" si "Même pas fatigué".
Sper sa va placa si voua muzica lor!

Magic System ft Cheb Khaled - Meme Pas Fatigue


Magic System - Zouglou Dance


Magic System - C Cho Ca Brule Ft Big Ali

No comments:

Post a Comment