Thursday, December 24, 2009

Trebuie sa ai imaginatie...


Stiti vorba aia "Surdu nu le aude, dar le potriveste" ? In cazul urmatorilor baieti ar trebui sa inlocuim "surd" cu "prost".
Acum vreo 3 ani eram in autobuz, ma duceam spre scoala. In acelasi autobuz se afla un grup de baieti pe la vreo 25 de ani. Unu dintre ei se apuca sa le povesteasca celorlalti peripetiile lui din Spania. Dintre toate am retinut doua, care m-au dat pe spate:
1. Tipul povestea despre un tovaras ajuns in Spania si care isi uitase geaca la aeroport. Cand s-a intors sa o recupereze era prea tarziu, iar angajatul l-a sfatuit sa revina "Manaña"(maine). El baiat destept ii raspunde: "Ce Mariana mah? Eu nu cunosc nici o Mariana. Eu imi vreau geaca inapoi!" - sunt curios cat a stat sa se certe acolo pentru "Mariana".
2. A doua intamplare se petrecea la locul de munca, unde un baiat scutura un pom. Cand un superior il sfatuieste sa fie mai "Tranquilo"(linistit), acesta se ambitioneaza si incepe sa scuture si mai tare. Ce a inteles el? simplu: a inteles ca trage chiulul si cum era un muncitor constiincios s-a apucat cu temeinicie sa scuture pomul.

Am coborat din autobuz, lasandu-i prinsi in povestiri. Cred ca daca mai stateam cateva statii mai aflam multe alte minunatii. Dar spre deosebire de persoanele amnezice, acestia mi se pare mult mai amuzanti.

Ma gandesc ce melodie sa le dedic...?

No comments:

Post a Comment