Sunday, December 20, 2009

Carte: Brocart de toamna


Tocmai am terminat de citit cartea "Brocart de toamna" de Teru Miyamoto. Nu e o carte mare, are 176 de pagini, pe care le-am citit in doua zile, insa este o carte deosebita despre sentimentele care nu mor nici dupa 10 ani, timp in care cele doua persoane nu au mai stiut nimic una de alta. Cartile astea japoneze incep sa imi placa din ce in ce mai mult.
Cartea este alcatuita numai din scrisorile trimise de Aki si Yasuaki, despartiti de 10 ani, unul altuia. Cei doi s-au despartit datorita faptului ca el a inselat-o pe ea, in acesti 10 ani ea s-a recasatorit, a nascut un baiat handicapat, iar viata lui a luat o intorsatura grava, decazand din ce in ce mai mult. Se intalnesc din intamplare dupa 10 ani, ea decide sa ii scrie o scrisoare, corespondenta lor continuand pe parcusul a aproape un an, dupa care, fiecare realizeaza ca este timpul sa puna punct acestor scrisori. DE CE? Descoperiti citind cartea!

Cateva pareri despre carte:
"Povestea unei iubiri tradate, spusa cu o delicatete uluitoare" - The Washington Times
"Brocart de toamna demonstreaza intr-un mod stralucit de ce este Teru Miyamoto venerat in Japonia" - Kirkus Reviews

P.S: Am urmat exemplul lui Aki si ascult si eu "Simfonia 39" a lui Mozart!

No comments:

Post a Comment