Sunday, February 7, 2010

Magazinele de VISE


Ieri am vazut pe Realitatea TV un reportaj despre "Magazinele de vise" care vand asa-numitele drogurile legale. Aceste plante etnobotanice au facut deja o victima, un baiat de 16 ani pierzandu-si viata in urma consumului acestora.
Acum vreo 3 saptamani am vazut un astfel de magazin la mine in cartier, chiar peste drum de biserica. Prima data nu mi-am dat seama ce e acolo, dar am aflat ca e un "magazin de vise". Super!!! Langa biserica... PERFECT. Saptamana asta am aflat ca un alt astfel de magazin si-a facut aparitia chiar peste drum de liceul meu. Si mai super! Nici nu se putea o amplasare mai potrivita decat langa un liceu plin de tineri care vor sa experimenteze ceva nou, senzatii tari. Unii poate or sa incerce pentru ca sunt influentati de altii. Stim cu totii cum e: "Hai ma ca nu patesti nimic, ca e misto, ce ti-e frica!" si chestii. Mi se pare cea mai mare porcarie, mai ales ca aceste droguri legale au un efect asemanator drogurilor, iar faptul ca atatia tineri si-au pus viata in pericol datorita consumarii acestora ar trebui sa ii puna pe ganduri pe cei care au decis sa le legalizeze. Acum astept sa ma duc la scoala si sa vad cam cata lume se invarte prin jurul acestui magazin. Am o presimtire ca or sa fie destui.

Mi se pare ca e o mare diferenta intre a fuma o tigara si a ajunge sa consumi chestii de genul "Special", "Spice", "Raz", asa-numitele saruri de baie si multe altele. Daca a fuma e ceva daunator, si nu prea cred ca poti sa mori daca fumezi o tigara, faptul ca poti sa mori doar dintr-o doza de plante etnobotanice e de o mie de ori mai grav.
Aaaa... v-am spus ca au si site? Da, au site de unde poti comanda orice iti pofteste inima, iar preturile nu sunt deloc mici: de la 30 de lei pana la 100 de lei, daca nu chiar mai scump.
Daca pana acum consumul de droguri era considerat cat de cat un subiect tabu, acum e la indemana oricui sa consume. Magazinele sunt deschise non-stop... BRAVO !!!

No comments:

Post a Comment