Thursday, February 11, 2010

Zapada + Ploaie + Nepasare = Un Oras Inundat


Ies din bloc pe la ora 7:30 si cum pun piciorul pe trotuar scap in apa pana la glezna... si culmea ca am tinut-o asa inca vreo 5 metri. Dupa, vine o portiune cat de cat mai buna, gheata acoeprita de apa, perfect pentru patinaj. Ajung aproape de statie si incerc sa traversez, dar se pare ca nu prea am pe unde, decat sa o iau printr-un lac, intins pe toata lungimea strazii. Intr-un final ajung in statie, ma urc in autobuz, mai scap intr-o balta pana sa urc si ajung la destinatie. Ei, de aici pana la scoala mai e ceva de mers, asa ca a trebuit sa fac echilibristica pe o portiune lata de vreo 30-40 cm, pe care circula lumea din ambele sensuri. Ajung la trecerea de pietoni din fata liceului si observ ceva foarte tare: pe partea cealalta era un lac imens, intins pana aproape de jumatatea strazii (care are 4 benzi), asa ca a trebuit sa ocolesc pana am ajuns la alta trecere si intr-un final am intrat pe poarta liceului. Cand m-am intors acasa (se putea circula de 100 de ori mai bine), am facut cateva poze. In starea asta se alfa un oras inzapezit, de parca ar fi al nimanui...
Acum stau si ma gandesc... am fost vreodata pregatiti pentru ziua cand o sa ninga? Banuiesc ca pentru o zi ca cea de azi nici nu s-au gandit sa se pregateasca. E bine ca in fiecare an facem atata tam-tam ca am pregatit utilajele bla, bla, bla si cand vine zapda, BUM...ne trezim ca nu suntem pregatiti deloc. 10 cu CORONITA !!!







3 comments:

  1. foarte frumoasa a fost targovistea azi si daca o sa mai ploua in aceasta noapte si maine o sa arate la fel...ar cam trebui sa mergem sa ne cumparam cizme de pescar pentru a traversa si a ajunge cat de cat uscati la scoala:)))
    Intrebarea mea este:chiar suntem in UE?Nu de alta da nu mi se pare:-??

    ReplyDelete
  2. totul e "perfect" in tara, in orasul, in cartierul meu:|

    ReplyDelete
  3. esti din Targoviste? (ca nu scrie nicaieri de unde esti in profil) daca DA, foarte tare ca si eu sunt:D

    ReplyDelete