Monday, March 22, 2010

Experienta "Castelul Groazei"


Da... eu am avut ideea asta, sa mergem la "Castelul Groazei", chiar la intrarea in "Castelul Bran". E ciudat faptul ca desi stiam ca totul este pura fictiune, ne-am speriat de mama focului !!!
Am fost cinci: 3 fete si 2 baieti. Traseul se parcurge de obicei in 10-15 minute, noi l-am parcurs cam in 20 de minute. Pe panou scria ca sunt 12 camere; eu nu am trecut decat ptrin 7. Unde sunt restul ??? Sa incep:
Intram intr-un tunel si ajungem intr-o camera cu morminte. Cum intri, unu bate intr-o usa ca nebunu. Trecem peste si ajungem la intrarea in a doua camera. Aici a fost mai greu, pentru ca eram asa de speriati incat am stat vreo 10 minute sa ne gandim daca sa trecem in urmatoarea camera sau sa ne intoarcem. Intr-un final a venit baiatul de la bilete si ne-a condus in urmatoarea. Ajunsi in cealalta parte a camerei, vedem un semn mare "STOP". "Bah, aici scrie stop, ce facem, pe unde o luam?". Ne raspunde o jumatate de om sa o luam in dreapta. In dreapta, era o camera cu un sicriu, care se deschidea si se inchidea. Ajungem la ultima camera, cea mai cea... Aici ne astepta unul costumat si cu o bata in mana. Iar a trebuit sa vina cineva sa ne duca, pentru ca noi nu eram in stare !!!
In concluzie: a fost cea mai tampita experienta. Eram speriati de moarte dar radeam de actiunile noastre ca nebunii. Mereu cu gandul sa ne intoarcem, chiar si cand am ajuns la ultima camera, una din fete gata sa izbucneasca in plans, alta credea ca e mai curajoasa dar la fiecare zgomot incepea sa tipe... A fost ceva ce nu prea poate fi descris in cuvinte. Nu stiu daca as mai intra inca o data acolo, dar stiu ca dupa experienta asta o sa radem de cele intamplate pentru mult timp !!!

P.S. Am surprins o faza foarte tare. Ce frumos sedeau doamnele pe banca !!!

3 comments:

  1. Buna/Salut ,
    Ma numesc Bitu Mihai si am blogul http://www.niceblogger.ro . Tin sa te felicit pentru calificarea in etapa a doua a concursului RoBlogFest 2010 si as vrea sa iti propun un schimb de voturi. Tu ma votezi la sectiunea “Blog sub 18 ani” folosind link-ul – http://roblogfest.ro/competition/2738c5ea48fcb43603d2f3a6b9ee9546/ , iar eu am sa te votez la sectiunea la care ai reusit sa te califici.

    Astept raspunsul tau aici : http://www.niceblogger.ro/2010/03/11/ce-astept-de-la-roblogfest-2010/#comment-1896
    Multumesc pentru timpul acordat !

    ReplyDelete
  2. am fost si eu .. zilele trecute ... este foarte foarte foarte inspaimantator .... ai uitat sa precizezi ca atunci cand iesi din castel ... tipand .. dai intr-o cafenea .. . Eu nu prea mai tin minte mare lucru din ce am vazut acolo pt ca eram extrem de speriata .. :))
    oricum ... ultima camera este iadul pe Pamant ... merita toti banii ...poate chiar mult mai mult.. in fond ... de aceea este "Castelul groazei " :D

    ReplyDelete