Saturday, March 27, 2010

Rezultate ROBlogFest !!!


S-a terminat si "ROBlogFest"... Sincer, nu ma asteptam la rezultatele pe care le-am obtinut, am ramas uimit aseara, cand am vazut. Nu stiu cat de corecta a fost votarea, dar iata cum s-a clasat blogul meu, "Green Boy's World", la cele 3 categorii la care a fost inscris:

Personal & Infotainment - Blog sub 18 ani: locul 5 (45 voturi) din 76 de bloguri inscrise;
Personal & Infotainment - Blog de muzica: locul 7 (40 voturi) din 30 de bloguri inscrise
Personal & Infotainment - Cel mai popular blog: locul 16 (23 voturi - necalificat in etapa #2) din 485 de bloguri inscrise;

Marea mea surpriza a fost la categoria a treia, nu ma asteptam sa ma clasez pe un loc atat de bun, din atatea bloguri inscrise. Multumesc celor care m-au votat si celor care imi citesc blogul !!!

2 comments: