Tuesday, March 2, 2010

Justin Bieber ft. Ludacris - Baby


Nu stiu de unde a aparut baiatul asta, de unde faima asta peste noapte si nu i-am acordat mare atentie. Mi-am dat seama ca e un fel de Miley Cyrus in varianta masculina. Nu am ascultat nici o alta melodie in afara de "Baby", o colaborare cu Rapper-ul Ludacris, care vad ca e la mare cautare, videoclipul adunand aproape 13 milioane de vizionari in doar 2 saptamani de la lansare. Acum urma partea ca melodia imi placea, Ludacris e un plus, dar ma intrebam cata voce are pustiul. Si am ramas uimit cand am ascultat varianta acustica a melodiei, iar el s-a descurcat foarte bine. Nu pot decat sa-i urez succes in continuare, piesa o tot ascult de cateva zile si cu siguranta o sa mai auzim de JUSTIN BIEBER !!!

Justin Bieber & Ludacris - Baby official video


Justin Bieber - Baby live

No comments:

Post a Comment