Friday, March 5, 2010

old times: AS XX - Inima Te Cheama & Asa Cum Ai Visat


Am mai scris despre cei de la AS XX si la "Muzica din copilarie". Formata in 1997 din Cristina, Gabriel si Ciprian, AS XX a reusit sa se faca cunocuta prin melodii ca "Inima Te Cheama" sau "Asa Cum Ai Visat". Incercand sa continue in formula de 2, dupa plecarea lui Gabriel, Cristina pierde lupta atunci cand Ciprian moare intr-un accident de masina, acest lucru marcand si sfarsitul trupei. Pacat ca nu am mai auzit nimic de ei...

"Am acceptat ideea ca AS XX s-a dus, am vazut ca muzica dance nu mai merge si, deocamdata, sunt multumita de ceea ce fac. Visul meu este insa ca, mai tarziu, cand voi putea spune ca sunt independenta financiar, sa cant solo ceea ce vreau." - Cristina

Inima Te Cheama


Asa Cum Ai Visat

No comments:

Post a Comment