Sunday, February 28, 2010

Asa se distreaza toata lumea?


Sper ca NU...
Aseara am fost intr-o discoteca de la tara. Intru, ma asez pe canapea, lumea incepe sa se stranga, sa danseze. Am inceput sa dansez si eu, insa cateva lucruri mi-au atras clar atentia:
- in tinutele baietilor predominau pantalonii de trening, bluzele de trening, fesul (asezat frumos deasupra urechilor) si desigur adidasii de firma, dar plini de NOROI;
- fetele mai "indraznete" isi etalau "formele" in fuste foarte scurte, bluze cat mai scurte si care sa le acopere cat mai putin din corp, cizme lungi, peste genunchi, desigur pline de noroi, plus tigara in mana;

OK... in prima faza atentia mi-a fost atrasa de acest baiat, probabil mort de beat, imbracat in tricou si blugi, avand bluza de trening legata smechereste de talie. Baiatul se simtea foarte bine, insa dansul lui era cam ciudat. Nu am inteles daca urma vreun ritual, un dans tribal, sau pur si simplu nu isi dadea seama cat de penibil este.

Si ziceam de fete, este ACEASTA fata care umbla prin discoteca, din brate in brate, macar ca nu e angajata sa intretina clientii. Ei, baiatul nostru are un prieten la care se intampla sa ajunga domnisoara. Atata mandrie si fala nu am mai vazut in comportamentul cuiva. Se simtea foarte important alaturi de ea dar, din pacate, legatura nu a durat prea mult, fata tintind pe altcineva. Ceva mai tarziu, cand lumea incepea sa plece, ea se plimba mandra cu tigara in mana prin discoteca si trebuie sa spun ca o admir pentru agilitate... acum o vad flirtand cu un baiat, iar in momentul urmator era in partea opusa a discotecii. Pacat ca nu exista o olimpiada pentru activitatea ta. Sigur ai fi castigat !!!
Raman la fete si vreau sa va spun ca aseara mi-am dat seama de lucrul acesta: fetele carora le plac manelele, indiferent ca este o melodie de club sau manea, dansul lor este acelasi: datul din buric, batutul din palme, si neaparat sa ridice un deget in sus !!!

Urmeaza o melodie foarte energica, "Eddy Wata - My Dream", si lumea se pune pe dansat. Nu stiu daca erau prea prinsi de melodie, insa doi baieti au inceput sa imite dansul cocosilor, se dadeau unul la altul, sareau, se impingeau. Bine ca s-a terminat melodia !!!
Are rost sa mai spun ca atunci cand se punea muzica de club nu dansa prea multa lume? Dar cand incepea o manea, era ceva in genul revolutiei, urlete, fluieraturi, toti sareau si bateau din palme. Nu, nu lipsea faimosul deget aratator ridicat...
Va dati seama ce nebunie a fost pe "Dansul Pinguinului"!

Doamne, nu vreau sa cred ca spusele lui Basescu, ca 99% suntem manelisti, sunt adevarate. Dar ce am vazut in repetate randuri, cand unii aud manele, ma face sa cred ca asta ar putea fi cam adevarat. Avem si noi un minim de educatie, sa stim ca nu poti sa vii imbracat oricum la o discoteca, un club? Ca nu poti sa te imbraci in trening si cu fesul pe cap. N-am nimic impotriva adidasilor, si eu ii incalt, dar din cand in cand e bine sa iti aduci aminte sa ii mai speli, exista servetele umede... Iar fetele astea, cred ca daca danseaza lasciv si se imbraca... or sa aiba mai mult succes? Dupa parerea mea, arata doar cat de usuratice sunt. Si in cazul dansatului, mai bine stai nemiscat decat se te faci de ras in ultimul hal, manifestandu-te ca un psihopat...
PENIBIL

1 comment: