Thursday, March 4, 2010

new single: DJ Rynno & Sylvia - Stereo


Dj Rynno si Sylvia revin cu un nou single, care se numeste "Stereo". Piesa e draguta, de club dar... daca pana acum eram torturat de acordeonul folosit in exces, presimt ca acum urmeaza Epoca saxofonului/trombonului. Sigur o sa se auda prin cluburi, si nu ca as vrea sa ii gasesc eu nod in papura, dar imi seamana cu Alexandra Stan - Lollipop (care la randul ei imi seamana cu alta melodie). E doar o impresie de-a mea?

Dj Rynno & Sylvia - Stereo (Radio Edit)



Alexandra Stan - Lollipop



coperta realizata de David de la DivercityCafe

1 comment:

  1. Ti-am zis eu ca bagi prea mult in seama muzica COPY-PASTE! Toate seamana pentru ca toate sunt furaciuni usor cosmetizate. De unde sa aibe inspiratie aceste creautri facatoare de zgomote, pentru care valorile sunt aceleasi cu cele ale manelistilor? In plus, nu stiu daca au citit vreodata o carte sau au ascultat mai mult de 5 CD-uri de muzica clasica. Cat priveste mersul la scoala... ala este pentru fraieri in conceptia lor! In concluzie: VARZA!

    Semnez anonim, tra-la-la-la!

    ReplyDelete