Wednesday, March 3, 2010

Carti, carti, carti...

Am o suma de carti in biblioteca pe care le-am cumparat entuziasmat, dar pe care nu am mai ajuns sa le citesc: Gestapo, Tunele 2, Un veac de singuratate, Jurnalul unei iubiri, Nunta, Crima din Orient Express, Nesuferitele zile de luni (cred ca mai sunt cateva).
Dar, dupa cum imi e firea, cand vad o carte si imi place despre ce e vorba, sau imi place titlul, ori doar coperta, autorul, am in plan sa cumpar si sa citesc (chiar sper sa le citesc) urmatoarele carti:
- Vampirii Sudului: cartile care stau la baza serialului TV "True Blood". Prima carte "Mort pana la apus" a fost publicata in anul 2001, iar de atunci, autoarea Charlaine Harris a publicat in total 10 volume, cel de-al 11-lea urmand sa fie lansat in Mai 2010.


- Jurnalele Vampirilor: cartile care stau la baza serialului TV "Vampire Diaries". Primul volum, "Trezirea", a fost publicat in 1991 (nici nu eram pe atunci...) iar cel de-al patrulea in 1992. In 2009, L. J. Smith a revenit cu volumul 5, urmand ca volumele 6 si 7 sa fie lansat in decursul acestui an.


- The Las Song: cartea scrisa de Nicholas Sparks, care sta la baza filmului cu acelasi nume, in care joaca Miley Cyrus. Cartea inca nu a aparut in Romania, dar daca este cel putin pe jumatate la fel de frumoasa ca "Dear John", sigur merita citita.


- Tunele 3: In Cadere Libera: cea de-a treia carte din seria "Tunele" a aparut si la noi la inceputul acestui an. Inca nu am apucat sa citesc volumul 2, dar o sa le citesc pe amandoua. Autori: Roderick Gordon & Brian Williams.


- Cronicile Wardstone: Cosmarul Vraciului: Volumul 7 din seria "Cronicile Wardstone' va fi lansat prin vara-toamna anului 2010. O serie fantasy, pentru adolescenti, care a prins foarte bine. Autorul Joseph Delaney se gandeste sa plaseze actiunea celei de-a opta carti in Transilvania.

Cam atat pentru moment. Presimt ca o sa revin cu o alta lista...

No comments:

Post a Comment