Saturday, August 1, 2009

My songs 2

8. Pussycat Dolls - Stickwitu. Nu ma asteptam ca fetele de la PCD sa cante o asemenea melodie. Am ramas placut surprins, iar o alta surpriza a venit odata cu albumul "Doll Domination" pe care am gasit inca 3 melodii la fel de bune ca "Stickwitu", si anume "I hate this part", "Halo" si "Hush hush" (la care au doua variante: cea lenta si varianta "I will survive").

PCD - Stickwitu


PCD - I hate this part


PCD - Hush Hush (I will survive)


PCD - HALO

pussycat dolls- halo
Asculta mai multe audio Muzica

9. Rihanna - Unfaithful. Una dintre piesele mele preferate ale ei. Astept cu interes noul album,sa vedem ce surprize ne pregateste.



Rihanna - Cry


10. Nelly & Kelly - Dilemma. Stiu ca eram prin clasa a cincea cand a aparut piesa asta, si eram innebunit sa fac rost de ea. A reusit tata sa imi fac rost de o caseta si le dadeam colegilor sa asculte. De atunci a trecut mult timp, iar Kelly Rowland e acum "inovata" de un nou hit alaturi de David Guetta "When love takes over". Deci "Dilemma" sa fie. LIVE!!!


11. Jessica Jay - Casablanca. Am cautat pe tot internetul informatii despre aceasta cantareata, insa fara rezultat. Tot ce stiu e ca melodia ei, "Casablanca", a fost un adevarat hit prin anul 1995, daca nu ma insel, iar eu inca o ascult cu multa placere oricand. Superba piesa!


12. Dj Aligator featuring Heidi Degin - Close to you. Melodia am descoperit-o acum doi ani, cand cineva mi-a arata filmuletul acela, "Drama a doi tineri", sau ceva de genu.


13. Jordin Sparks. Primul album al castigatoarei "American Idol" mi-a placut foarte mult. Pe al doilea inca nu am avut timp sa il ascult, dar din cate am auzit e foarte bun si acela. Deci de la Jordin imi plac cel mai mult 3 melodii: "Tattoo", "No air" si "Now you tell me".

Jordin Sparks - Tattoo


Jordin Sparks - No air


Jordin Sparks - Now you tell me

Jordin Sparks - Now You Tell Me
Asculta mai multe audio Muzica

14. ABBA - The winner takes it all. Cred ca toata lumea a auzit de ABBA. Mie cel mai mult imi place piesa asta.


Mai sunt multe insa, deocamdata, astea imi vin in minte.

No comments:

Post a Comment