Saturday, August 1, 2009

My songs

Initial ar fi trebuit sa fie doar un post, insa pe parcurs ce am scris, melodiile s-au tot adunat. Asa ca iata primele melodii pe care le-as asculta oricand, ori de cate ori, fara sa ma plictisesc de ele. Am sa le pun intr-o ordine aleatorie, pentru ca nu as putea sa spun ca una imi place mai mult decat alta. Cat de curand o sa continui lista cu urmatoarele.

1. Dj Rynno featuring Sylvia - Chilling my soul. Chiar daca fac parte din curentul nou al muzicii, imi face placere sa ascult aceasta melodie oricand, pentru ca e linistitoare, numai buna dupa o zi agitata.


2.Richard Marx - Right here waiting. Desi e foarte veche melodia, eu am descoperit-o cam acum 2 ani si de atunci o ascult mereu cu placere, plus ca toata familia o indrageste.


3. Michael Jackson. Foarte greu sa aleg o melodie de a lui Michael. Asa ca ma decis sa pun mai multe. E adevarat ca nu prea ascultam muzica lui inainte sa moara si imi dau seama abia acum ce ma pierdut. Deci am decis sa pun urmatoarele melodii:

Michael Jackson - You are not alone


Michael Jackson - Will you be there


Michael Jackson - Heal the world


4. Ozzy Osbourne - Dreamer. Versurile spun tot.


5. Roxette - It must have been love, fading like a flower. O voce superba, doua superbe melodii de dragoste.

Roxette - It must have been love


Roxette - Fading like a flower

Roxette - Fading Like A Flower
Vezi mai multe video din Vedete

6. Ron Carnel - North Gate. Melodia am descoperit-o pe Antena 3, este pe fundal la emisiunea "World Live". Foarte placute acordurile, foarte relaxanta...


7. Celine Dion. Iar imi e greu sa aleg o singura melodie. Cu totii cred ca stiti megahitul "Titanic", care a facut-o pe Celine cunoscuta in toata lumea. Este cantareata favorita a mamei mele si datorita ei am ascultat si eu cateva melodii ce mi-au placut foarte mult. Am sa pun 3 melodii de ale ei, printre care si "My heart will go on" cunoscuta drept "Titanic".

Celine Dion - Because you loved me


Celine Dion - I'm Alive (live in Las Vegas)


Celine Dion - My heart will go on (live in Las Vegas)


Celine Dion - Pour que tu m'aimes encore (live)


Celine Dion - A new day has come

No comments:

Post a Comment