Saturday, August 1, 2009

Fuckin night

Ok...worse night. De ce? Pai...O iau de la inceput, adica de la ora 22:00, cand ma bag sa mai vad un episod din Heroes (s-a ajuns la 3 episoade, dar nu conteaza). Asta inseamna ca pe la ora 01:00 am decis ca e timpul sa dorm. Somnul a venit repede, la fel cum a si plecat din cauza TANTARILOR. Aveam de facut o decizie importanta: ori nu mai dorm toata noaptea si stau sa ma ma lupt cu ei, ori imi pun cearceafu in cap si mor de cald, dar am sanse minime sa dorm. Dupa ce am omorat vreo 3, m-am dat batut, mi-am pus cearceafu in cap si...tot nu am putut sa dorm, acum pentru ca imi era prea cald. Asadar timpul a trecut, a trecut, s-a facut ora 04:00, cand lucrurile s-au mai linistit si in 10 minute cred ca m-a luat somnu. Foarte bine, numai ca la ora 08:00 a trebuit sa plec la Bucuresti. FOARTE TARE...tot drumul abia imi mai tineam ochii deschisi, iar acum cand am ajuns acasa sunt rupt si ma bag in pat cu speranta ca noaptea asta o sa fie muuult mai linistita.
Si asa pe final, sa dedic o melodie tantarilor, cu mesajul: I'll KILL YOU!!! Bye

Loco loco - Mosquito

No comments:

Post a Comment