Sunday, October 25, 2009

3D Movie


Azi am fost la Bucuresti, la Movieplex in Plaza, sa vedem un film. 8 persoane in total. Ce film sa vedem? Eu clar eram pentru film de groaza, unii ca nu conteaza, deci am ramas la film de groaza "Final Destination 4" 3D. PERFECT! Au cumparat biletele (30 de lei), am aflat ca persoanele sub 18 ani nu au voie la acest film, pana la urma am reusit sa intru, daca nu ramaneam cu biletul si urmaream promo-urile de pe ecranul de afara. Am ajuns in sala, au inceputu reclamele pentru alte filme ("2012" la care trebuie sa ajung) si intr-un final a inceput si filmul nostru. Sincer va spun, ca in viata mea nu am ras atat de mult la un film de groaza! Efectele 3D ma faceau sa rad si mai mult, chiar daca aveai impresia ca sarpele, surubelnita sau diferite lucruri or sa iti intre in ochi. Nu stiu daca atmosfera a fost de vina, insa filmul nu mi s-a parut prea infricosator, o sa incerc sa il vad si acasa, singur, sa vad cum e.
Concluzia este ca a fost o experienta foarte tare, amuzanta, iar filmul mi-a placut foarte mult. Finalul a fost unul neasteptat pentru ca toata lumea a murit, dar am "gustat" toate celelate accidente (bucati de carne de om aruncate peste tot, capete taiate si altele..). Deci, cand mai mergem la un 3D? Iata si trailer-ul filmului!

Final Destination 4

No comments:

Post a Comment