Tuesday, January 26, 2010

The Richest Women In Entertainment


Citeam acum cateva zile despre vedetele mai cu dare de mana, care nu s-au sfiit sa doneze sume exorbitante pentru Haiti. Astfel Brad si Angelina au donat 1 milion de dolari, Leonardo DiCaprio la fel, Gisele Bündchen 1,5 milioane dolari si Madonna 250 de mii de dolari. Am ramas un pic uimit de diferenta dintre Gisele si Madonna, asa ca am cautat sa vad averea lui Gisele, de care sincer nu auzisem pana atunci. Am aflat ca averea ei se ridica acum la 150 de milioane de dolari, asa ca nu m-a mai mirat doantia. Dar cand am aflat ca averea Madonnei este dubla, m-am intrebat de ce a donat asa putin. Si dintr-una in alta am ajuns la un top "Forbes - The 20 Richest Women In Entertainment" din 2007.

Iata primele 10 clasate:
1. Oprah Winfrey (prezentatoare TV): 1,500 milioane $
2. J. K. Rowling (scriitoare): 1000 milioane $
3. Martha Stewart (magnat, prezentatoare TV): 638 milioane $
4. Madonna (cantareata): 325 milioane $
5. Celine Dion (cantareata): 250 milioane $
6. Mariah Carey (cantareata): 225 milioane $
7. Janet Jackson (cantareata): 150 milioane $
8. Julia Roberts (actrita): 140 milioane $
9. Jennifer Lopez (cantareata): 110 milioane $
10. Jennifer Aniston (actrita): 110 milioane $

Observ ca majoritatea sunt cantarete. In top se mai afla si gemenele Olsen, Britney Spears sau Nicole Kidman. Pentru restul topului intrati aici. Topul e din 2007 deci cu siguranta sumele s-au schimbat, poate ca s-a schimbat si ierarhia. Gisele Bündchen se afla pe locul 16 cu 70 de milioane, iar pe Wikipedia am vazut ca acum averea ei se ridica 150 de milioane $.

2 comments: