Friday, January 22, 2010

Despre bloggereala


Acum vreo 7 luni am hotarat sa imi fac blog, nici nu stiu de ce am vrut. Dar iata ca pe parcurs am ajuns sa-mi placa foarte mult treaba asta. Uneori e foarte aiurea, sa nu ai nici macar o idee, sa nu poti sa scrii despre nimic. Dar apoi am inceput sa public anumite articole, carora altora, la fel ca si mie, li s-au parut interesante: seriale, song of the week, muzica din copilarie, precum si articolele in care am scris despre intamplarile prin care am trecut. Am observat ca au prins, deoarece numarul de vizitatori a crerscut. Si pot sa ma laud, chiar daca nu e prea mult, ca in 2 luni jumatate am reusit sa adun aproape 8000 de vizionari. Pentru mine, care scriu de placere si care am un blog care nu a fost promovat de nimeni, mi se pare o mare realizare. De aceea continui sa scriu aici, pentru ca imi place ceea ce fac si pentru ca sper ca intr-o zi o sa ajung si eu sa am mai mult de 110-120 de vizite pe zi (am avut o surpriza de 300 de vizionari intr-o zi). Asadar, va multumesc celor care imi cititi blogul si sper sa o faceti in continuare, iar ceilalti care inca nu au facut-o, nu stiu ce pierd! Bafta tuturor!

P.S. - Ne vedem si pe twitter: http://twitter.com/greenboydragosh

3 comments:

  1. Parca faci slogane gen OTV: "NU STITI CE PIERDETI!!!". Eu am inceput sa-ti citesc blogul dupa ce ai scris de Guess Who (atunci cand a scos melodia, pe atunci, Noi in anu' 2000) si chiar il citesc zilnic. Mi-a placut rubrica de "Muzica din copilarie" si din pacate nu am apucat sa ascult Zaho (ca ii faci multa reclama :) ). Ma asteptam sa scri mai din timp de Spike si noul album dar ai scris deabia cand si-a scos un al doilea videoclip (primul e Banii). Pentru viitor as vrea sa mai scri ori de melodiile Hip-Hop (care iti plac) si despre carti (poate gasesc si eu ceva intresant).

    ReplyDelete
  2. ciudat..chiar nu urmaresc OTV :))...cand au aparut CD-urile cu Spike si Guess Who am vrut sa le cumpar pe amandoua, dar doamna de la ziare mi-a spus ca nu are decat cu Guess Who. Ciudat, pentru ca a doua zi il avea pe Spike in geam:-??..si nu i-am acordat mare atentie lui Spike, dar albumul "Ramanem prieteni" e chiar tare...o sa mai scriu despre hip-hop si despre carti...mersi ptr sugestii:)..cat despre ZAHO...merita ascultata, chiar daca nu stii franceza (nici eu nu stiu prea multa)

    ReplyDelete
  3. dragul meu coleg ma bucur ca ai un blog unde pot eu sa comentez in voie despre ....da nu conteaza ca tu sti mai bn despre cine:)))
    orikm imi place foarte mult blogul tau \:d/

    ReplyDelete