Thursday, February 4, 2010

Listen this: Bitza - Goana dupa fericire


Azi a aparut noul album Bitza - Goana dupa fericire. Credeam ca nu o sa mai gasesc la chiosc, dar doamna era pregatita cu teancul de CD-uri. Cum s-a nimerit ca mi l-a dat mie pe ala cu carcasa sparta si rupta; macar CD-ul era intact. Deci intru in masina si incep sa ascult.

1. In Direct


2. Numele Tau ft. Holograf - primul single de pe acest album


3. Straight From The Sun ft. B-Real & Young De


4. E Totu' Bine


5. Pe Strada mea cu Maximilian


6. Banii Nu Tac


7. Timpul Curge In Pahare


8. N-as Fi Vrut Sa plec ft. Mario


9. Alta Zi, Dupa Noapte ft. Artan


10. Mai Departe


11. Vrrr of AutoTune


12. Intrebari Gresite


13. Vezi Cum Faci


Am ascultat albumul de vreo 4 ori si imi place, e un album foarte bun. Printre melodiile care imi plac cel mai mult se numara: "Numele Tau", "Pe Strada Mea", "N-as Fi Vrut Sa Plec", "Vrrr of AutoTune" (caterinca de piesa), "Intrebari Gresite". Eu zic ca merita sa cumparati albumul, 10 lei nu mi se pare foarte mult.

No comments:

Post a Comment