Friday, March 19, 2010

Cand iti dai seama ca a venit sezonul cald !


Azi, in drumul spre casa mi-am dat seama de ceva foarte important. Am descoperit o modalitate foarte usoara de-ati da seama ca a venit sezonul cald.
*Incep cu soferii. Daca vezi o decapotabila, un BMW sau Mercedes, sau o Dacia 1310 cu geamurile toate lasate si cu muzica la maxim, clar este semn ca sezonul rece nu mai are ce cauta pe aici. Am uitat sa precizez: muzica, neaparat trebuie sa fie manele, lautareasca, live-uri sau de ce nu, populara.
Asta imi aduce aminte de vara trecuta, cand am vazut un nene cu o Dacie rosie asteptand la semafor. Si se auzea o muzica populara rasunand de undeva, dar nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca sursa ar fi fost chiar Dacia aceea. Cat de ingenios e romanul, domnule !!! Se pare ca nenea vroia sa impartaseasca tuturor preferintele muzicale, asa ca in loc de proiectoare avea doua boxe. Va imaginati surprinderea mea cand am descoperit acest lucru...
*Trecem la al doilea lucru dupa care te poti ghida. Daca din canale, de prin tomberoanele amplasate frumos in mijlocul unei parcari, se ridica un miros special, care se imprastie pe o raza de cativa metri, ai certitudinea ca te astepta o perioada deosebit de frumoasa (si mirositoare !!!)...
Si astea nu sunt singurele semne ale anotimpului cald, ramane sa descopar si altele. Poate imi dati o mana de ajutor. Oricum, acestea doua sunt primordiale !!!
UPDATE: Am uitat...inca un semn ca vine caldura e atunci cand auziti pe strada muzica de la un apartament situat la etajul 4, de preferabil sa fie muzica orientala, manele sau hip-hop !!!

No comments:

Post a Comment