Friday, March 19, 2010

ROBlogFest: M-am calificat in etapa 2 !!!

VOTEZI la roblogfest 2010
Chiar nu imi vine sa cred !!! Am trecut de prima etapa pentru premiile "ROBlogFest". M-am calificat in primele 15 la "blog sub 18 ani" si la "blog de muzica".
Daca aveti placerea si bunavointa sa ma votati din nou, iata detaliile:

Personal & Infotainment - Blog sub 18 ani: Green Boy's World
Personal & Infotainment - Blog de muzica: Green Boy's World


Acum blogurile nu mai sunt numerotate, deci cautati "Green Boy's World". Multumesc !!!

2 comments:

  1. Buna.

    Felicitari pentru calificarea in finala la roblogfest.

    Iti propun un schimb de voturi. Din partea mea vei primi un vot la aceasta sectiune, iar tu sa-mi dai un vot pentru Fashionlife.ro, la sectiunea blog de fashion. Daca esti de acord, te rog sa imi raspunzi aici:

    http://www.fashionlife.ro/diverse/voteaza-fashionlife-ro-la-roblogfest-2010/

    Succes,
    Paul

    ReplyDelete
  2. gata :) am rezolvat cu votul la ambele sectiuni. Multa bafta ! :)

    ReplyDelete