Thursday, December 31, 2009

2010


Si uite ca mai sunt cateva ore si intram in 2010. Cam urat ca nu e zapada, ba e chiar soare afara.

Sa fac un rezumat asa pe 2009...As putea spune ca a fost un an normal, nu a fost unul groaznic dar nici cel mai grozav. Am ajuns undeva unde nu credeam ca o sa ajung, am intalnit oameni noi, mi-am facut blog si sunt mandru ca este urmarit de cateva persoane. Vorbind de oameni...unii m-au dezamagit, altii mi-au dovedit inca o data data ca imi sunt aproape mereu si ca insemn ceva pentru ei si pentru asta le multumesc. Nu are rost sa ii enumar pentru ca se stiu, sau ar trebui sa se stie. Vara a fost plina de nunti (a verisoarei mele si dupa a surorii mele). Mi-am propus sa fac o multime de lucruri pe care, desigur, nu am reusit sa le realizez. Per total nu am de ce sa ma plang dar, normal, ca intotdeauna e loc de mai bine!

Pentru 2010...Pentru anul care o sa vina nu vreau sa-mi fac nici un plan, sa visez la ceva, pentru ca am descoperit ca de fiecare data cand m-am agitat pentru un lucru, cand imi doream ca ceva sa se intample si asteptam cu nerabdare, a intervenit ceva si lucrurile s-au petrecut exact invers. Asa ca pentru 2010 imi doresc doar atat: sa fiu sanatos si sa fiu inconjurat de cei dragi, ceea ce va doresc si voua!

La multi ani si sa ne vedem cu bine in 2010!!!

No comments:

Post a Comment