Saturday, January 2, 2010

Listen this 1


Anul Nou a venit cu idei pentru mine. Am sa incep o serie nou de posturi, lunara, in care am sa fac o mica recenzie unui album care imi palce, indemnandu-va si pe voi sa il ascultati.
Incep cu Esmee Denters, o tanara talentata din Olanda. Esmee s-a nascut pe 28 Septembrie 1988 si posta pe canalul ei de Youtube diferite cover-uri cantate de ea: "What goes around comes around" - Justin Timberlake, "Unwritten" - Natasha Bedingfield".

Norocul s-a indreptat spre ea in 2008, in momentul in care Justin Timberlake i-a ascultat melodiile si a decis sa o ajute sa se lanseze in muzica. Astfel a inceput sa inregistreze pentru primul ei album "Outta Here" care a fost lansat in 2009. Albumul imbina stilurile de Pop si R&B. Primul single lansat "Outta Here" a ajuns in Top10 in mai multe tari: Olanda - 3, UK - 7, Ungaria - 3, Us Dance - 9.
Pe 4 Septembrie 2009 a lansat cel de al doilea single "Admit It" iar in 2010 urmeaza sa lanseze "Love Dealer" un featuring cu Justin Timberlake.
Piesele care mi-au placut cel mai mult de pe acest album sunt:

Outta Here



Love Dealer ft. Justin



Bigger Than The World



Casanova ft. Justin - o melodie pe care o vad single



Sad Symphony, Gravity sau What If sunt alte melodii care merita ascultate.
Per total, mi se pare un album bun, chiar daca nu inteleg de ce nu a ales sa promoveze melodii mai bune de pe album in locul "Admit It" sau "Love Dealer". Va invit sa ascultati si sa va faceti o parere despre Esmee si albumul ei de debut. Cum vi se pare?

No comments:

Post a Comment