Monday, December 28, 2009

Monden.info


Era prin luna August 2008 cand am descoperit Monden.info. Era nebunia cu despartirea celor de la RBD si cum eram fan cautam informatii peste tot. Asa se face ca am ajuns pe aces site. Am citit stirea si eram putin suparat pe faptul cau autoarea scrisese, dupa parerea mea, in batjocura articolul. Am incercat sa las un comentariu dar nu stiu de ce nu a fost publicat. Dar tot raul spre bine, pentru ca am descoperit o noua lume, unde gaseam informatii despre muzica, aflam care sunt cele mai noi melodii, care au succes, care nu prea. Pot sa spun ca devenisem dependent de Monden.info: intram in fiecare zi, de cateva ori pe zi si eram dezamagit cand trecea ceva timp fara sa fie postate articole noi. Si uite asa am ajuns la sfarsitul anului 2009, citind zi de zi Monden.info si afland ultimele noutati din muzica romaneasca si cea din afara.

Ce imi place:
- ca sunt prezenti pe la filmari, ne aduc poze si asa imi pot face o idee despre videoclip
- ca din ce in ce mai multi artisti aleg sa-si promovez piesele aici
- ca avem parte de tot mai multe exclusivitati
- ca sunt mereu interesati sa fie pe placul tuturor, sa scrie despre toate genurile de muzica
- ca scriu si despre seriale: Gossip Girl, Grey's Anatomy si altele
- ca organizeaza concursuri interesante
- pozele cu ZAHO de la Cannes si de fapt tot ceea ce a facut Pyuric acolo a fost de nota 10!
- imi place ca se rezuma la muzica in general si nu o dau pe barfe, scandaluri pentru a-si mari numarul de cititori
Lista ar continua dar cam atat imi vine in minte..
Ce nu imi place:
Nu stiu daca este ceva ce nu imi place..
- ca nu au publicat nimic despre ZAHO si despre muzica franceza; chiar mi-ar placea sa faca acest lucru pe viitor
- i-am dat Cristinei un mail acum cateva zile dar nu mi-a raspuns...
- ca nu inlocuiesc videoclipurile care nu mai merg

Ce as vrea eu pe viitor sa vad pe Monden.info:
- pai, cum am zis mai sus, sa scrie despre muzica franceza (ma ofer sa le dau idei); ar fi super sa faca o sectiune in care sa posteze lunar informatii despre muzica din alte tari, asa mai aflam si noi ce muzica se asculta si prin alte tari sau sa faca o fisa a artistului, cu tot ce a facut pana in acel moment
- mi-ar placea sa comunice mai mult cu cititorii
- sa continue cu articolele gen "La multi ani"
- sa scrie si despre artistii care nu sunt foarte cunoscuti dar care au potential
- tot ziceam de seriale, mai multe informatii despre serialele, sa stiu si eu ce sa mai urmaresc..

Tot ce au facut pana acum mi se pare foarte OK si le urez bafta in continuare! Sarbatori Fericite!!!

2 comments:

  1. N-am primit niciun mail de la tine, am verificat acum si in spam. :-s Il poti trimite te rog din nou? Raspundem la toate mail-urile...

    Misto povestea, felul in care ai inceput sa ne citesti :) Tin minte articolul respectiv... Se mai intampla sa intre comentariile in spam (mai ales daca e pt prima oara cand comentezi sau daca ai bagat multe smiley-uri), iar daca sunt multe comentarii in spam...sunt sanse mari sa mai scape pe acolo de tot cateva comentarii...

    Din pacate, suntem paraleli cu muzica franceza (eu una nici macar n-am facut franceza, germana a fost a 2a limba pe care am invatat-o, asa ca nici n-as intelege versurile :( ). Dupa ce trecem la format de site (o sa renuntam la cel de blog) o sa acoperim mult mai multe subiecte si atunci o sa te invit cu cea mai mare placere sa ne ajuti cu stiri :) E ft misto ideea cu muzica din alte tari... si mie-mi place mult...

    Cat despre comunicat mai mult cu cititorii: am organizat de ft multe ori intalniri si petreceri pt cititorii nostri din Bucuresti si raspundem la toate mail-urile, replyurile de pe Twitter, mesajele de pe Facebook si (aproape toate) comentariile lasate, nu stiu ce am putea face mai mult de atat. :-S Am tinut si emisiuni/videochaturi la eOk.ro sau RadioLynx.ro, unde raspundeam la toate intrebarile venite... Pe viitor vreau sa organizez intalniri in toate orasele din Romania cu cititorii nostri, sunt sigura ca o sa-mi fie greu dar imi doresc ft mult...

    Promit sa reluam si rubrica de "La Multi Ani" din ianuarie :) Sper sa descoperim pe viitor mai multe seriale, despre cele pe care le urmarim in prezent am scris deja.....

    Merci mult de tot pt articol! :* Sarbatori fericite si multa bafta si tie in continuare!

    p.s. incearca sa retrimiti mailul si pe adresele astea: pyuric[at]gmail.com, cristinachipurici[at]gmail.com, monden.info[at]gmail.com, contact[at]monden.info

    pup!

    ReplyDelete
  2. Nu stiu ce s-a intamplat cu mailul...:-?? era vorba despre recenzia concertului Beyonce "I Am...Yours". Acum l-am trimis din nou si sper sa il primesti.

    Crede-ma nici eu nu ma pricep la franceza, abia rup cateva cuvine, dar am facut o pasiune ptr muzica asta si traduc versurile mai cu Google Translate mai cu ajutorul unei prietene, mai gasesc versurile deja traduse in engleza. Chiar mi-ar placea sa scrieti despre artistii din alte tari..chiar anul asta cand am trecut prin Germania am descoperit ca au melodii foarte frumoase.

    Cat despre comunicatul cu cititorii, ma referam la faptul ca atunci cand postezi un comentariu la un articol si mai pui o intrebare e placut sa iti raspunda cineva..altfel stai si astepti un raspuns care nu vine de nicaieri...

    Mersi pentru urari(chiar imi place bloggereala:)) ), vi le trimit iar inapoi:))

    ReplyDelete